• Kamil Aujesky

508% navýšenie výkonnosti kampane podľa Google Ads pre značku Nidu

Updated: Apr 21

Slovenská značka záťažových prikrývok Nidu má spustené dlhodobé Google Ads kampane s kreatívou vytvorenou v Spacebacku.



Predstavenie klienta Nidu

Nidu je slovenský výrobca a predajca záťažových prikrývok. Hlavný komunikačný kanál je Nidu online marketing. Klient sa zameriava hlavne na výkonnostné kampane cez Google Shopping, Google Ads a Facebook Ads a na tvorbu obsahu pre sociálne siete Facebook a Instagram.


Cieľ klienta a úvodné nastavenie spolupráce

Nidu je nová Slovenská značka, ktorá v priebehu pár mesiacov expandovala na 2 zahraničné trhy a pôsobí v segmente, ktorý globálne výrazne rastie. Na základe toho si je klient vedomí, že je potrebné budovať brand awareness čo najefektívnejšie a dlhodobo.


Cieľ bol jasný, komunikovať Nidu značku a benefity záťažovej prikrývky dlhodobo a čo najefektívnejšie.


V kampani boli vytvorené 3 feedy v Spacebacku pre rôzne formáty: 300x250, 970x250 a 300x600. V každom feede sa rotujú minimálne 4 kreatívy, ktoré sa priebežne obmieňajú podľa nového obsahu na sociálnych sieťach Nidu. Všetky 3 feedy sú nastavené v Spaceback na optimalizáciu na kliky.


Ukážka formátov:



Výsledky kampane za Marec 2021


V priemere kampaň so všetkými kreatívami v 3 feedoch podľa Google Ads dosiahla:

Priemerné CTR (pri preklikoch priamo na web): 3.77%

Priemernú cenu za klik: 0.03 EUR

Priemerné CPM: 0.96 EUR


Screenshot: Google Ads


Pri porovnaní s najvýkonnejšími display formátmi okrem Spacebacku, ktoré v danom období dosiahli 0.62% CTR (Nidu GDN - Remarketing) ide o navýšenie CTR o 508% a zníženie CPC o 94%.


Podľa Google Analytics mala návšteva z kampane priemernú dĺžku 6 minút a 12 sekúnd čo je navýšenie oproti všetkej ostatnej návštevnosti, ktorá je v priemere dlhá 5 minút a 30 sekúnd.


Prečo kampaň fungovala

  • V kampani boli v Marci použité aktuálne kreatívy, ktoré nadväzovali na Medzinárodný Deň Žien

  • V kampani boli použíté interaktívne formáty: Video, Carousel

  • Znížili sme náklady na návštevu a počet návštev a ľudí, ktorí interagovali so značkou Nidu, čím postupne budujeme väčšie povedomie o značke

  • Klient pravidelne aktualizuje kampaň o nové kreatívy, ktoré produkuje na sociálne siete

  • Na web bola prinesená kvalitná, relevantná návštevnosť čo potvrdzujú dáta