Kamil Aujesky
508% navýšenie výkonnosti kampane podľa Google Ads pre značku Nidu
Updated: Apr 21, 2021
Slovenská značka záťažových prikrývok Nidu má spustené dlhodobé Google Ads kampane s kreatívou vytvorenou v Spacebacku.

Predstavenie klienta Nidu
Nidu je slovenský výrobca a predajca záťažových prikrývok. Hlavný komunikačný kanál je Nidu online marketing. Klient sa zameriava hlavne na výkonnostné kampane cez Google Shopping, Google Ads a Facebook Ads a na tvorbu obsahu pre sociálne siete Facebook a Instagram.
Cieľ klienta a úvodné nastavenie spolupráce
Nidu je nová Slovenská značka, ktorá v priebehu pár mesiacov expandovala na 2 zahraničné trhy a pôsobí v segmente, ktorý globálne výrazne rastie. Na základe toho si je klient vedomí, že je potrebné budovať brand awareness čo najefektívnejšie a dlhodobo.
Cieľ bol jasný, komunikovať Nidu značku a benefity záťažovej prikrývky dlhodobo a čo najefektívnejšie.
V kampani boli vytvorené 3 feedy v Spacebacku pre rôzne formáty: 300x250, 970x250 a 300x600. V každom feede sa rotujú minimálne 4 kreatívy, ktoré sa priebežne obmieňajú podľa nového obsahu na sociálnych sieťach Nidu. Všetky 3 feedy sú nastavené v Spaceback na optimalizáciu na kliky.
Ukážka formátov:
Výsledky kampane za Marec 2021
V priemere kampaň so všetkými kreatívami v 3 feedoch podľa Google Ads dosiahla:
Priemerné CTR (pri preklikoch priamo na web): 3.77%
Priemernú cenu za klik: 0.03 EUR
Priemerné CPM: 0.96 EUR
Screenshot: Google Ads

Pri porovnaní s najvýkonnejšími display formátmi okrem Spacebacku, ktoré v danom období dosiahli 0.62% CTR (Nidu GDN - Remarketing) ide o navýšenie CTR o 508% a zníženie CPC o 94%.
Podľa Google Analytics mala návšteva z kampane priemernú dĺžku 6 minút a 12 sekúnd čo je navýšenie oproti všetkej ostatnej návštevnosti, ktorá je v priemere dlhá 5 minút a 30 sekúnd.
Prečo kampaň fungovala
V kampani boli v Marci použité aktuálne kreatívy, ktoré nadväzovali na Medzinárodný Deň Žien
V kampani boli použíté interaktívne formáty: Video, Carousel
Znížili sme náklady na návštevu a počet návštev a ľudí, ktorí interagovali so značkou Nidu, čím postupne budujeme väčšie povedomie o značke
Klient pravidelne aktualizuje kampaň o nové kreatívy, ktoré produkuje na sociálne siete
Na web bola prinesená kvalitná, relevantná návštevnosť čo potvrdzujú dáta